Nesplnil zakoupený šperk vaše očekávání? Do 14-ti dnů od zakoupení jej můžete vrátit bez udání důvodu. Prosíme o vrácení v původním balení
Reklamace
Je se šperkem něco v nepořádku? Na všechny naše šperky se vztahuje dvouletá záruka.
Reklamovaný šperk zabalte (ideálně tak jak jste šperk obdrželi) a odešlete na naši kontaktní adresu v číslem objednávky. Pokud jste šperky zakoupili v sadě je třeba k reklamaci zaslat celou sadu s označením poškozeného šperku (stačí popis o který kus se jedná a co mu schází), pokud nebude zaslána celá sada nelze reklamaci vyřídit. Balení a způsob doručení, který využijete, necháme plně ve vaší kompetenci, ale je třeba zvolit bezpečnou variantu. Neneseme zodpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí v průběhu doručování. V případě, že bude zboží zasláno na dobírku, dobírka nebude vyzvednuta.
Výměna produktu
Nesedí vám velikost zakoupeného prstenu? Dárce se netrefil do vkusu? Stane se, zakoupené zboží můžete do 30-ti dnů vyměnit za jiné ve stejné či vyšší hodnotě. Pokud však váš šperk vykazuje vadu, použijte prosím formulář pro reklamaci.
Dorazilo nesprávné zboží
Omylem jsme vám odeslali něco jiného než jste si objednali? Moc se omlouváme. Prosíme kontaktujte nás a celou situaci společně vyřešíme.
Potřebujete pomoc?
Prosím kontaktujte nás na mailu info@persea-sperky.cz
Like this:
LikeLoading...
Na našem e-shopu stále pracujeme nicméně pokud objednávku vytvoříte bude standartně vyřízena...;) Skrýt
%d
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.SouhlasímNeOchrana osobních údajů